Jag ger upp

Försöker gång på gång att hålla bloggen i rullning, men det går inte. Jag glömmer bort den helt enkelt!

Vad har jag gjort på senaste tiden? Ja jag har varit i skolan litegrann, mindre än vanligt då jag är klar med det mesta. Jag försökte med jobb på ett hotell i stan och det slutade med en chockartad upplevelse... I fredags var jag på möte med hotellet i fråga, gick väl lite sådär om man säger så. På kvällen var jag med några alkoliserade människor trots att jag var nykter själv! 
På lördag var jag hemma hela dagen tills på kvällen då Aija kom hit, lockade hennes hår och sen for jag på fest med henne och claes. Det var en dramatisk kväll och jag är glad att jag var nykter. Natten avslutades med en sleep-over och mer än så hände inte under helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback