Älskar dessa mörka sommarnätter

Undra hur många månader jag har låtit bloggen samla på sig damm. Folk har gnällt över hur dålig jag är på att uppdatera min blogg och nu kändes det som ett bra tillfälle att uppdatera den.

Kan inte placera ett datum eller ens en månad då jag har bloggat, men jag vet iallfall att det har hänt mycket, men ändå ingenting. Jag har hunnit vara på en drös med olika festivaler i sommar och den senaste var förra helgen, då det var dags för årliga Piteå Dansar och Ler. Min helg var så himla bra att jag hade kunna göra den 1000 gånger om. Spenderade den med Elin och Ludvig, men vi träffade hur mycket annat folk som helst. 

Jag har hunnit jobba litegrann också, men sen slutade jag pga. att mina knän rasade mer och mer. 

Jag har bokat tatueringstid om 12 ynka dagar.

Jag har ännu 1 sista festival i år att se framemot.

Det var bara en bråkdel av saker som har hunnit ske och som komma skall. Nu tänkte jag lyssna när regnat smattrar emot fönsterrutan och titta ut över min mörka fina hemstad.


Några bilder från sommardagarna som passerat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback