Helgen

Tänkte att jag skulle berätta om min helg... Ååh vars ska jag börja....

Fredag: 
Jag var i skolan från halv 9 till 1 ungefär.  Sedan hade jag hemmakväll tillsammans med mina föräldrar! Skönt eftersom jag alltid brukar vara ute annars.

Lördag:
Det här blir spännande... På morgonen tränade jag och knallade på stan och lite affärer med min mamma. Kring 5 tiden, ringde Anton så jag gick ut och pratade med han tills jag tog en buss mot östermalm och var sällskap åt Frida som var lekledare på ett maskeradkalas. Halv 9/ 9 tiden kom Jonas, Eddie, Frida och Edwin och hämtade upp mig och vi åkte runt och sladdade. Efter ett tag åkte vi hem till Edwin ett tag och sedan satte vi oss i bilen och åkte iväg mot ett hemligt ställe... Jag kan säga att jag aldrig i hela mitt liv varit så rädd som jag var, jag har aldrig sprungit så fort och jag har verkligen aldrig känt mig så liten.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback