1 november

Blev inte så mycket uppdatering igår, därför tar jag tag i den idag. Vid 12 gick jag till stan med Anton och kollade på affärer, sedan träffade vi Frida och Frida så vi pratade med dom tills jag skulle gå hem. På kvällen kom Ellen till mig och vi stressade oss till bussen söderut. Satt fast i bilkö 40 minuter pga trafikolycka. 

När jag kom hem hann jag prata ganska mycket i telefon. Pratade med Rasmus, Adrian och Frida. Efter det gick jag och sov tills halv 6 ungefär, frös så mycket att jag var tvungen och gå ner till duschen och där satt jag i lite mer än 1 timme. När jag kom upp gick jag och la mig i sängen och sov till 10 :)

Idag är det 1 November. Tänk vad fort tiden går. Idag är det även 4 månader sedan jag och mina föräldrar flyttade in i nya lägenheten :)

Planerna för dagen är att vara lite med min mamma :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback