Svar på kommentar

Fick 2 kommentarer och båda innehöll frågan om jag kunde berätta om mina bästa killkompisar!!
Jag är en såndär tjej som nästan bara har killkompisar för att jag tycker att det är lättare och bättre på alla sätt och vis! Jag har nästan bara bra killkompisar, men jag tänkte skriva om mina två bästa killkompisar.
 
Den första är Ludvig Hjorth. Han är så himla snäll och söt och ibland brukar jag undra för mig själv om han verkligen är kille för han är verkligen inte som alla andra killar jag känner! Direkt det är någonting som händer så ringer jag ludde. Han är en av få som är väldigt lätt att prata med och han förstår mig och ger alltid de bästa råden och finns alltid där vilken tid på dygnet som helst. På ett eller annat sätt så har jag daglig kontakt med han. Han är en sån ärlig kille och han säger alltid som han tycker varesig det är bra eller dåligt för han vet att jag måste höra det. Han kan mig utan- och innantill så det är nästan lite läskigt! Det finns hur mycket som helst att skriva om honom men jag ska hålla det kort.
 
Den andra är William Carlsson. Jag har inte känt han hur länge som helst, men det behövs inte för han är en lätt kille att lära känna. Han är också jättesnäll och gullig. Om jag nångång behöver prata och vill höra hans åsikt om någonting så kan jag bara ringa han eller så kommer han och pratar med mig. Han försöker alltid sätta sig in i mina situationer för att förstå mig bättre och kunna hjälpa mig på så sätt. Jag har daglig kontakt med han också och jag brukar vara med han ganska ofta och då har jag alltid tillfälle att prata av mig! Han är  en väldigt ärlig människa och det uppskattas!
 
Jag har med andra ord vääärldens bästa kompisar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback