söndag 7 juli

Haft några otroligt mysiga dagar! Igår fick mina vänner för sig att vi skulle åka på roadtrip och våran slutdestination blev till mitt hem❤ Haha det bästa var att se min mammas ansiktsuttryck... hon var helt chockad när hon såg mig! Har filmat så kan kanske lägga upp det när jag får tillgång till en dator :)

Har haft sovsällskap också, även fast vi inte sov så mycket :) Vi roade oss på ett minst sagt elakt sätt. Vid 1 tiden idag gick vi till strandcafét för att jag skulle hämta mitt schema, men jag får det först på tisdag under jobbdagen!

Idag kommer pappa och farmor hit och ska sova med mig 1 natt :) Kommer bli skönt med lite familjesällskap efter att ha varit utan min familj i 4 dagar... träffade pappa och mamma i ungefär 5 minuter igår så saknar mina föräldrar lite ganska mycket, hur jobbiga dom än kan vara ibland så är dom det bästa jag har ❤

Nu ska jag fortsätta kolla flightplan och mysa under filten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback