27 juli.

Ojojoj va dåligt det har varit med uppdatering på bloggen... Har som sagt bara jobbat hela dagarna igenom. Nästan. Imorgon är det sista jobbdagen för mig och på kvällen tar jag tåget hem! Skönt, men ändå konstigt. Känns som att jag kan lämna alla mina saker här eftersom jag ändå kommer tillbaka på tisdag, men det gör jag inte. Jag flyttar hem nu❤

Min dag har varit väldigt jobbig, fylld av trötthet, smärta och stress. Som tur är fick jag sluta 19.00 istället för 21.00! Fatta att två timmar kan göra så mycket. Sedan jag kom hem från jobbet har jg hunnit duscha, packa, prata i telefon och haft spontan besök av Brobban!

Nu ska jag ta och göra någon nytta. Med det sagt menar jag sova eftersom jag har ett 10 timmars jobbskift framför mig! Hoppas ni har haft en bra dag och att morgondagen blir minst lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback