What ever you need I got it.

Hoff redan är det tisdag och jullovet är slut... Imorgon börjar skolan. Längtar inte. Hade gärna haft lov några veckor till!

Idag åkte jag med min mamma på stan. Efter det åkte jag till Nathalie och spenderade dagen med henne Nadja, Maja och Angelica! Tur att jag har så fina vänner!!

Nu ligger jag i sängen och lyssnar musik och smsar. Måste försöka sova snart för jag vet att jag kommer få ligga och snurra ett tag innan jag somnar.

Börjar 08.10 imorgon. På kvällen vet jag inte om jag ska ta angelica i handen och dra med henne på en kvällsprommis. Hade varit skönt att få röra på sig lite och samtidigt hinna prata lite med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback