Nyårsdagen.

Vaknade inte allt för sent idag, men så somnade jag igen och sov bort hela dagen... vaknade för en stund sen... Kan lugnt säga att alla mina planer för dagen förstördes med tanke på att jag hade min lilla telefon på ljudlöst också!  Så kan det gå!
 
Igår var det nyår och alla hade planerat det i flera månader och de beställde klänningar och la ner en dag på att ens fixa sig.  Själv så blev det inget av mina planer, men jag fick ändå spendera kvällen med mina vänner! När jag kom hem just innan tolv så pratade jag med min bästaste kompis!  Jag vet att jag hade kunna ha ett sjukt mycket roligare nyår, men det dög och jag fick en bra start på 2013!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback