Mina dagar.

Igår (onsdag) åkte jag till Luleå med mina föräldrar! Känns som att komma hem när jag åker dit, det är mitt andra hem. Saknade bara Fritjof men jag får åka och träffa henne när hon kommer hem. Hade iallafall jättemysigt, ibland behöver man såna dagar också! Köpte lite saker som ni kanske får bild på sen. Det var utplockat och väldigt svårt att hitta nått plagg som var både fint och fanns i sin egen storlek. Hann en sväng till happis också, vilket var totalt värdelöst! Kom hem vid halv 1 på natten. Jag var så trött eftersom jag inte sov något på natten och knappt nått i bilen heller. Gick direkt in och sov.

Idag (torsdag) gjorde jag inte så himla mycket, men på kvällen åkte jag till Nathalie och var med henne, behövdes verkligen efter alla dagar som jag har legat inne eller gjort annat. Fick en jättefin tröja av henne också, tack <3

Kom hem efter halv 1 och nu ligger jag i min säng och lyssnar musik och tänker. Ska försöka sova snart, är trött. Ska också försöka mig på att inte sova bort hela dagen... Hoppas det blir lite varmare imorgon så jag kan ta en prommis. Känner verkligen att jag måste röra på mig och nu är det den halvan av året som jag rör mig mer på. Det är ännu för mycket snö för att börja springa, men det är inte länge kvar till det heller.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback