But that's just how the story unfolds.

Har just fixat mig färdigt och nu är det bara invänta att klockan ska bli lite mer än vad den är så att jag kan åka till skolan. Första lektionen är gympa.

Efter skolan ska jag gå och äta med mamma, pappa, marcus och malin. Gottigt!

Känns väldigt skönt att det äntligen är helg igen, men ändå inte... Tiden går alldeles för fort och snart är min tid i grundskolan över! Skönt men samtidigt tråkigt. Måste börja bestämma mig för hur det blir med gymnasiet osv. För valen ska vara inne senast 15:e februari.

Förövrigt så tror jag att jag kommer bli sjuk eller något... Har lite smått ont i halsen och jag är täpt i näsan, vilket är mindre roligt för mig.

Nu ska jag gå och dricka nånting och sen väcka pappa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback