Thought we were in time to stay.

 
Har varit lite dålig på att blogga nu dom senaste dagarna, men jag har varit upptagen med annat!
På fredag var jag med Nathalie och Wille hela kvällen och skjutsade folk fram och tillbaka. Sen hände det massa saker som jag inte tänker skriva här, men jag kom hem vid 4 kanske.
 
Igår åkte jag till natta och lämnade bilen eftersom Johannes skulle komma och hämta den! Hann vara med han ett litet tag sen åkte han tillbaka hem.. på kvällen var jag med massa folk och hade jääävligt roligt även fast det spårade en aning, men ibland måste sånt också hända ;) Hehe
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet att jag ska laga mat åt mamma eftersom hon jobbar och har en väldigt kort rast.  Skulle kunna gissa på att det blir att vara med Nathalie och Wille som vanligt.
 
Nu känner jag mig jätteäcklig så jag tänker gå och ta en varm dusch!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback