Svar på frågestunden..

  •  Bästa vän? Jag har väldigt svårt att kalla någon min bästavän nuförtiden, men det skulle nog vara Frida.
  •  Bästa minnet? Har som inget bästa minne, tycker alla minnen är värdefulla och bra.
  • Jobbigaste året i skolan? Jobbigaste året fysiskt var nog 7an. Jobbigaste året psykiskt FÖR MIG var 9an.
  • Saknar du någon som du inte träffar så ofta? Jo det gör jag. Adrian, Rasmus, Ludvig och Angelica.
  • Vars bor du? Som jag skrev tidigare, så kommer jag inte skriva ut det på bloggen.
  • Saknar du Gällivare? Nej det gör jag verkligen inte.
  • Trivs du där du bor nu? Jag trivs jättebra här, att flyttar är det bästa jag har gjort!
  • Hur gammal är du? Jag är 16 år gammal.
  • Vilken linje går du? Jag går hotell- och turismprogrammet.
  • Trivs du på din nya skola? Jo det gör jag, det är en bra skola och man lär känna nya människor varje dag.
  • Favorit mat? Tacos och sallad.
  • Singel? Jag är singel, ja.
  • Favorit musik? Jag lyssnar på allt nästan.
  • Framtidsplaner? Jag tar dagen som den kommer.
  • Familj? Mamma, pappa, 2 hundar och storebror.
  • Parfym? Har många, men mina favoriter är The Key, Cherry In the air och Radiance.
  • Finns det något du ångrar? Man ska inte ångra saker.
  • Gillar du Justin Bieber? Gillade han mer förut, men nå är han snygg och väldigt bra att sjunga. Enligt mig så har han spårat en aning för mycket.
  • Favorit film? Finns så många bra filmer, men LOL är en av dom.
  • Vad är det bästa med dig själv? Oj.. jag vet inte, har så himla svårt att tänka såna saker, men det måste vara att jag är himla ärlig mot folk och säger som jag tycker.
  • Vad hade du inte kunna leva utan? Min familj, vänner och musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback