Vila i frid.

Igår hände något som inte borde ha hänt. Jag fick ett uppvaknade som jag inte ville ha. Jag fick ett sms där det stog " victor är död ". Jag kan inte riktigt förstå hur så många unga kan vilja avsluta sitt liv innan de ens har börjat leva. Jag kommer nog aldrig förstå det heller. Victor blev bara 19 år gammal. Även fast jag inte har haft kontakt med han på ett väldigt bra tag, så känns det konstigt att jag aldrig kommer få se han igen. Jag har känt victor i så många år att jag inte ens kan räkna... Så många minnen och saker vi gjort. Tack och lov att minnen stannar föralltid även om inte människorna gör det..

Vila i frid fina du ❤ Jag hoppas att du hittade det du inte kunde hitta här bland oss. Vi alla vet att du har det bra och är på en bättre plats nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback