Talar ut...

Måste bara få skriva ett litet inlägg åt er eftersom jag vet att dessa personer som det handlar om läser min blogg och kommer känna igen sig direkt! Tror ni verkligen att min mamma tar åt sig av några kommentarer av några småfjortisar som knappt kan stava rätt?? Nejnej, det gör hon inte! Sen blir jag leds när ni kommenterar på min mammas blogg att hon inte vet hur det är att vara tonåring och att om jag mår dåligt så har jag garanterat gjort någonting! För det första så kan inte någon bloggläsare skriva åt ägaren av sin egen blogg vad den ska skriva och inte! Gillar man inte vad någon skriver på sin blogg, fine, sluta bara läsa den då!!
 
Ibland blir jag så jävla arg på alla idioter där ute som inte kan tänka till någon gång!! Usch. När jag ändå är uppe i att skriva ett aggro-inlägg så kan jag passa på att berätta åt vissa av er att, JAG förtjänar inte att bli behandlad som jag blir och jag har verkligen inte gjort något fel som vissa av er påstår. Ingen förtjänar det. Ni lyssnar på rykten och tror på det direkt och sen är ni snabbt i farten med att trycka ner de som redan mår nog dåligt.
 
Jag har fått höra mycket den senaste tiden om " Hurfan jag kan visa mig ute" och att jag borde ta livet av mig osv. Har inte människor spärrar?! Hur kan man ens säga så åt en människa som man engång i tiden var vän med? Tänk om jag verkligen hade tagit livet av mig! Tror ni inte att samvetet hade kommit ikapp er i slutaändan? Känner att jag börjar bli jävligt leds nu.
 
Jag berättar mycket åt min mamma eftersom hon förstår mig och bryr sig verkligen, så kom inte med era patetiska kommentarer och säg att hon inte förstår och att det är MITT EGET fel att vissa av er är, på ren svenska är dum i hela jävla huvudet!
 
Hade kunna skriva hur långt som helst men jag vet att några av mina läsare har väntat på den här uppmärksamheten så varsågod! Ta vara på den, för det verkar vara den enda uppmärksamhet ni får!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback