Svar på frågestunden..

 
  • Favorit färg? Hm... jag vet faktiskt inte, jag har inte någon direkt favorit!
  • Favorit affär? Jag har många, men GinaTricot och HM.
  • 3 bästa vänner? Jag kan inte riktigt säga att jag har 3 " bästa vänner" har mer bra vänner och det är utan tvekan Felicia och Ludvig som är dom bästa!!
  • Vad ska du gå för gymnasielinje? Haha 50% av frågorna var om mitt gymnasieval och jag har inte hunnit kolla vad jag har kommit in på, men jag har sökt in samhälls här i gällivare och sen 2 andra linjer i Luleå.
  • Ögonfärg? Jag har blå/gröna ögon och man kan säga att dom skiftar, ibland är mina ögon jätteblåa och nästa stund jättegröna.
  • Är du kär i någon? Nej jag är inte kär i någon! Eller alla är väl lite småkär i kändisar, men inte mer än det.
  • Hur vill du att din familj ska se ut när du blir stor? Oj den var svår... Jag vill ha 2 barn, en ordentlig karl och en hund.
  • Vill du gifta dig? Det beror på om jag hittar någon bra man när jag blir äldre.
  • Vad hade du gjort om du hade fått 1 miljon men fick bara ha den i en dag? Jag hade nog köpt massor av saker och gett bort pengar till nära och kära.
  • Om du hamnade på en öde ö och fick bara ta med dig en person/ ett djur och 3 saker vem/ vad hade det varit då? Jag hade nog tagit med mig min mamma eller pappa, en av mina hundar och jag hade tagit med mig något att tända eld med, en yxa och ett nät.
  • Har du några djur? vad isåfall och hur många?  Jag har 2 stycker hundar, chihuahua.
  • Finns det någon/några du saknar att umgås med? vem isåfall? Självklart finns det många jag saknar att umgås med, men människor förändras och man kan inte haka upp sig på gamla vänner som det inte funkar med. Vänner kommer alltid komma och gå och det finns ingenting jag kan göra åt det, även fast jag önskar att jag kunde. Allting händer av en anledning.
  • Vad vill du bli när du blir stor? Jag skulle vilja bli stylist eller något som har med musik att göra.
  • Beskriv dig med 3 ord - Glad, lättsam och ärlig.
  • Har du några syskon? Jo, jag har en storebror som heter Marcus.
  • Hur gammal är du? Jag fyller snart 16.
  • Vad kan du inte leva en hel dag utan? Musik och min mobil!
  • Vad gillar du att göra på fritiden? Umgås med mina vänner, shoppa, rita, dansa och sjunga.
  • Favorit film? LOL.
  • Hur lärde du känna Ludvig och hur länge har ní känt varann? Jag lärde känna Ludvig genom en gemensam vän i Piteå eftersom det är där båda bor och jag har känt Ludde i över 1 år!
  • Röker du? Snusar? Nej.
  • Finns det någon du pratar med varje dag? Mina föräldrar, Felicia och Ludvig.
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback