New age.

 
Ligger i soffan och lyssnar musik. Felicia kom till mig imorse och då kollade vi bara tv och gjorde ingenting alls. Pappa skjutsade oss upp till mampa och där kollade vi film och så hann vi även promma litegrann. För övrigt har jag varit ute och sprungit en bit idag, det var ganska skönt förutom att mina knän inte riktigt håller... Nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla film med mina föräldrar låter väldigt lockande med tanke på att jag knappt har varit hemma någonting under den senaste veckan.
 
Imorgon börjar skolan igen och jag längtar inte sådär jättemycket... hade gärna haft lov en vecka till eller hoppa av skolan helt! Jag är väldigt leds på skolan, leds på gällivare, leds människorna här och leds på  allas sjuka beteende.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback