I'm In love.

Min dag har jag spenderat tillsammans med min favorit kompis!! Vi har inte gjort så mycket, kolla film och haft måndagsmys. Nu på kvällen åkte vi ut med Ida en sväng också. Jag tog en liten powernap medans fellan kollade film eftersom jag redan hade sett den och jag var trött efter en inte så ansträngande dag i skolan.
 
Imorgon är det tisdag och för mig innebär det nationellaprov i SO. Vi kommer ha prov i geografi och det är jag verkligen jättedålig på, får se hur det går. Har del 2 av provet på onsdag.  Vi brukar alltid få sluta efter nationellaproven men imorgon ska vi inte göra det och det innebär att jag har skola till 15.20.
 
Jag har ingen aning om vad dagen ska erbjuda imorgon förutom att jag har ett träningspass som ska följas till fullo! Funderar på om jag ska ta före- och efterbilder och visa er.  Ähh vi får se hur det blir med den saken.
 
Igår började min blogg-app fungera och jag har fått tillbaka lite av min blogglust även fast jag inte har så mycket att skriva men jag hittar alltid på något!!
 
Nu tänker jag gå och tvätta bort mitt smink och borsta tänderna, sen röra mig mot min sköna säng och sova tills min klocka ringer på morgonen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback