Gör det själv..

 
 
För ett tag sen fick jag för mig att jag ville göra något roligt med min iphone-laddare. Det var väldigt enkelt så vem som helst klarar det!
 
• Tejp
• Laddare
• Genomskinligt nagellack
• ströglitter
• Något personligt
• Lim
 
 
 
Börja med att torka av eran laddare väldigt noga. Ta en liten tejp-bit och tejpa för USB-ingången.
• Lägg genomskinligt nagellack på en liten yta av eran laddare.
• Ta valfri färg på ströglitter och strö ut lagom mängd på den lackade ytan. LÅT TORKA.
• Fortsätt tills hela laddaren är täckt med glitter.
• Vill man så kan man som mig ta något och limma på den för att göra den extra personlig.
 
Det kan släppa lite glitter i början men då kan ni bara fylla på med glitter.
 
LYCKA TILL!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback