we do it well

Försöker skriva en bildanalys men det går inte så bra. För det första vet jag inte hur man ska skriva den på ett bra sätt och för det andra är min bild jättekonstig och jag vet inte vad det finns att analysera på den.  Ja vad skell men sagen, önskar att jag var en riktig stjärnelev men nä istället fick man bli en iq-befriad, förståndshandikappad mongoloid!
 
Slutade innan 4 idag och då kom aggward och forsen och hämtade mig. Åkte några varv runt stan och sen for vi hem till angelica. Gjorde inte så mycket och efter ett tag gick jag hem och nästan direkt så for vi och handlade massa saker ;)
 
Ska fortsätta skriva på den där äckliga bildanalysen nu iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback