Uppdatering

Känner att uppdateringen bara blir sämre här på bloggen. Kan börja med att berätta att jag har haft världens bästa busHelg! På fredag efter skolan så for jag till djurmagasinet & köpte fiskar med Lina & Sanna, for hem till Lina & sen till sporthallen & kolla handboll. Vet fanimig inte vad vi gjorde efter det... Jo juste vi var med August, Oskar, Axel, Fredrik & Genne, gick till Tippsta & gjorde upp en eld :) Mysigt!

Igår(lördag) Vet inte vad jag gjorde på dagen men på kvällen hade vi lite hyss för oss & sen for vi hit & sov :)

Idag (söndag) Tänkte vi göra lite mer hyss, men tur började vi inte med det! Pappa körde oss till Tippsta vid 11 ( egentligen 10, men man ställde om klockan inatt) & resten av våran dag har bestått av en jävla massa busigheter & även BB-mys & bastu :)

Mitt minne sviker mig gång på gång känner jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback