Gilla Så skriver jag...

...några rader om dig:

Louise Isaksson: Snäll & söt tjej som jag har känt hela mitt liv & var min bästavän ända tills du flyttade. :)

Erica Larsson: Snäll, söt & bra på fotboll =)

Alexandra Johansson : En gullig & snäll tjej som går i min klass, lite speciell men ändå gullig :)

Denise Johansson : Vi är ganska nära kompisar & ja, du är lite störd & efterbliven men jag gillar dig ändå!

Sarah Johansson: Min tremänning, snygg är du också =)

Simon Isaksson: En kille som gillar att träna ;) hehe

David Jahadgar: Ett litet sär som kan dedär med skidor & ehm slåss? ;)

David Hägerfjäll: Mystisk människa som är snäll & jag har känt ganska många år av mitt liv :)

Hanna Brynefall: Har gått i min klass & vi hade en liten period när vi var med varann lite då & då, men nu har du flyttat :/

Marcus Sundvall: Någon helt okänd människa: men söt :)

Philip Östlund: Snygg & rolig :)

Jennifer Olofsson: Vääärldens bästa moster :D

Angelica Wettainen : En av min bästakompisar, har känt dig hela mitt liv & du är snygg & bara allmänt bra :D

Matilda Holstad: Snygg & snäll, var med dig asmycke när vi var små :)

Ebba Granström: Söt & snäll, tror jag var med dig någongång för några år sen ;)

Bella Olsson: Assnygg & snäll tjej som bor i Sandviken :)

Oliver Lantto: Udda filur som låter som en liten bybo ;)

Frida Gustafsson: En barndomskompis/ bästa, ja det säger väl allt? På sista tiden har vi glidit ifrån varann & det är synd när vi ändå bor grannar & du tycker att jag är ganska  grym? :)

Simon Josefsson: Snäll, liten & går i min klass :)

Malin Olofsson: Min mamma? jaa det spelar ju som ingen roll vad jag skriver för du vet ju allt eller?

Philip Nilsson: Ett riktigt utvecklingsstört mongo som är snäll & duktig på hockey :)

Elle Laura Pittja: Snäll, söt & så går du ju i MIN klass  :)

Vanessa Johansson: Denise lillasyster & så är du söt & snäll + duktig på rida :)

Axel Johansson: Snygg & snäll kille som jag var med ganska mycke i somras. Sen vare ju dehär med att du är kunglig på snowboard + longboard :)

Hedda Aasa: Går i min klass, snäll, söt & rolig är du fast du suger på matte ;)

Nadja Vennström: Har känt dig ganska länge, var med dig förut men typ inge mer & dessutom är du snygg & snäll :)

Joakim Esseblom: Söt & snäll kille som jag har känt sen jag var ganska liten & du är duktig på handboll =)

Hanna Ylipää: Helt jävla okänd? Har sett dig några gånger men aa..

Sebastian Lindgren: Ingen aning om vem du är, tror du gick på min skola iallafall

Lina Lindkvist: En av mina bästavänner. Känt dig i flera år & du är snygg, snäll & rolig (ibland) meeen jag vet att jag kan berätta allt till dig & ja vi skulle aldrig ha börjat bråka i somras, men det löste sig till sist & vi har många planer & minnen :)

Simon Bergman: Har varit med dig några gånger. Snäll är du också =)

Maja Oskarsson: Söt & snäll, var med dig ganska mycket förut men inge mer :)

My Flygare: En annan av mina bv's. Du vet vad jag tycker om dig + att jag längtar tills du ska bränna upp ditt hår! ja du vet allt om mig & ja :)

Emilia Carlesson: Jo du är underlig, var med dig läskigt mycket förut men nu ser jag dig aldrig knappt? :o jo men det kan vi ju ändra på din söta säl :)

Fredrik Stenudd: gullig, snäll chillar med dig ganska ofta faktiskt ;)

Jesper Lindenhall: soet & snäll kille =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback