Dag 21: När jag var liten



Tar & gör lite annorlunda här. När jag var liten så var jag ute & åkte pulka med min bror & hans kompis. Då fick min bror för sig att jag skulle vänta pulkan & åka åt andra hållet. JAg ville inte men han vände pulkan & knuffade ner mig... Då åkte jag in i en piskställning & fick en järnstolpe i ögonen... min bror fick panik & vi gick hem & jag skrek. Mamma & pappa var och handlade så vi var tvungen att ringa dom & dom plockade upp mig & vi for till akuten. Var på röntgen & allt, jag vart iallafall inlagd på lassa & min bror vägrade komma & hälsa på mig,
Han sa: Jag har också åkt där en gång, men jag slog bara skallen. På akuten stoppade dom in en fjärillsnål & bandage på det så det tröck ganska hårt, man fick inte sova på nätterna heller. Man hade nog ont & så skulle det komma massa sjuksköterskor & kolla blodtryck? ähh jag vet inte men dom drog på nått grejs på min arm & så tröck det i hela armen.( jag tror det är blodtryck?) Ja iallafall, jag valde att pappa skulle vara där med mig & när vi skulle hem från lassa så ville jag såklart ha godis för att jag hade varit så duktig, jag & pappa for till kioskpiraten & det var nån tjej i kassan & så kollade hon på mig & gav mig en jättestor klubba gratis! Dagen efter att jag hade fått komma hem hade Frida födelsedagskalas & jag ville fara dit & jag for dit också & det första jag får höra av Angelica är: Anna har du sminkat dig själv?

Bilden är tagen när det var " bättre " & svullnaden hade gått ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback