Söndag

Usch vad jag hatar söndagar!! Men jag ska iallafall hitta på nått med Lina när hon ringer =)
I fredags så var jag med Lina & på kvällen for vi till Tom & var med han. Igår (lördag) så for jag till Lina & vi gjorde ingenting... sen for vi ut med Tom & gick runt hela mampa & Lina knuffade ner mig i en snöhög så jag var en aning blöt & kall när vi kom in, sen kom papuie & hämtade mig :) Hehe igår var jag inte på världens bästa humör, mitt öga är svullet & jag har ont i skallen fatt det luktar apa här av mamma's ruttna målarfärg!

Vaknade just efter 7 imorse & var pigg så jag har varit vaken läääänge =) Har hunnit färga håret på mig själv & massa annat ;)



Jag & my för några helger sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback