God natt

Är astrött & ska snart sova... Har känt mig stressad hela dagen idag & även fast jag tycker att jag har fått gjort mycket, så har jag mycket kvar! Efter skolan for jag hem, hämtade My & mötte upp Julia & Sandra på Djur
MAgasinet. Köpte fiskar åt fridus & lite andra saker :) for hem till mig & gjorde i ordning fiskskålen & gick över till Frida. Efter enstund kom Lina & Anneli också dit :) gick hem & kollade BB 24/7 & städade hela övervåningen, dock har jag kvar att dammsuga också men det hinner jag kanske med imorron :) juste hann ändra min SO lite idag också! Den ska in imorron, har ett franskaProv jag helt hade glömt bort & så har jag träning :) Får se hur det går med gympan & träningen för det är ännu ömt i knät, meeeeen jag tare lugnt så det blir säker asbra :) Nu ska jag kolla bloglovin' + sova! God natt :)
Btw så ska jag försöka hinna lägga ut Fridas Grattis inlägg imorron även fast hon fyller år idag. Stressad tjej av någon anledning ska sova nu iallafall, FRED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback