Jag hatar den här dagen...

Jag hatar allting. Tänk hur mycket problem jag kan skapa. Lilla jag. Vill bara gå under jorden just nu. Dagen är allt annat än planerat. Jag gör mina föräldrar besvikna. Jag gör alla besvikna. Jag måste lära mig att bara hålla käften. Det är så enkelt att vara efterklok. Allt jag säger blir till en sån stor sak. Mina ordval är dåliga. Allt jag gör är dåligt. Det är inte min dag. Min vecka. Min månad. Mitt år. Jag är bortskämd. I know. Men jag är så jävla van att jag inte ser det lilla. Jag uppskattar inte det jag har. Inte fören det är borta. Kände för att skriva av mig nånstans och nånstans vart just här på den här äckliga gamla fula bloggen. Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något åt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback