Svar på kommentar:

Jag har fått några kommentarer p.g.a Lina .
Ni undrar om jag saknar henne & vad som hände.. ( gamla kommentarer, som jag hittade idag).

Visst saknar jag henne jättemycket ibland & ibland inte. Vad som hände är mellan Lina & mig, så det tänker jag inte gå in på! Jag erkänner, jag saknar våra stunder vi har haft. När vi gick runt & skrattade åt människor som såg halvlustiga ut, när vi kommit på något roligt skämt, alla kvällar & nätter när vi har dampat. Hon visste allt om mig, men visste jag verkligen allt om henne? Jag fattade att hon var sur, men att det skulle bli såhär allvarligt trodde jag  inte. Alla bråkar. Ibland vill jag bara att allting ska bli som förr & ibland känner jag att det lika gärna kan vara så här... Jag vill inte ha det såhär, vi hade inte behövt vara bästavänner men vi hade inte behövt ha det såhär heller. I början var väl båda sura men vad nudå? Jag vet inte riktigt vad jag vill, men jag vet att jag verkligen inte vill ha det som vi har de nu. Jag hade kunna vara vän med henne, det hade jag.



Sen kan jag även passa på att berätta att den här sommaren har varit den bästa sommaren, men även den sämsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback