Läxor √

Nu är alla läxor & prov avklarade! Känns hyffsat skönt måste jag säga =)
Nu ska jag ta tag i mitt bloggande & jag börjar med att berätta om mina senaste dagar!

Måndag:

Skola & jag var dötrött! Hade inte sovit speciellt mycket på natten... Varför tänker jag inte berätta, men det var inte roligt. Somnade direkt jag kom hem & det var riktigt skönt :)


Tisdag:
Skolan, Sen var jag med my =) Kollade 90210 osv . Sen kom Marcus & hämtade mig :)


Onsdag:
Skolan, sen var jag med My & då for vi på coop/dollar med mig hem följde 2 presenter åt Marcus som fyller år på måndag. Haha, men han fick dom igår ;) Jag & My var ute & busade lite =)

Torsdag:
Skolan, hade skolfoto & jag tror jag råkade blunda :( faaaaaaaaaaaaan hoppas inte det !! Hade bara halv franska för att 2 stycken killar inte kunde vara lugna, så det vart slagsmål, blod & tårar! Nu väntar jag på att jag ska fara & handla med mamma, för imorron har vi Dundretvandring. Inte kul :/ Senare blir det att vara med världens bästa My!


Sen kan ni ju klämma in lite plugg i dedär också! Hade 2 franskaprov idag + massa läsning av världens sämsta bok, engelska glosor, teknikläxa som jag aldrig kommer ihåg, bildläxa osv!


Gammal bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback