Äntligen Fredag

Denna fredag började inte bra kan jag ju säga... Hade dundrevandring & det var så dimmigt så man såg inte ett skit! Fotade några bilder så ni skulle få se vad jag har fått lida. Men jag har inte fört över bilderna till datan, så det blir en annan gång =) När jag kom hem tog  jag en varm & lång dusch. väl förtjänat tycker jag ;) Sen kommer pappa in med ett paket & det var mina skor!!! :D Dom var jättefina. För en stund sen så kom jag hem från dollar, var där med min mami :) Just nu sitter jag & kollar vad jag ska beställa för piercingar!
Igår så for jag till My efter 7. Vi chillade & tog det allmänt lugnt som vanligt. Cyklade hem i mörkret & kylan. Hahah innan jag cyklade så sa jag & My att jag kommer kvadda i ett dike & bli våldtagen av en turk & sen kommer jag bli överkörd. Men istället så såg jag ut som en blöt katt när jag kom hem (; Hellre det.
Senare blir det att kolla lite Idol & mysa! Imorron blir det att umgås med Denise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback