Hemma

Tjena! Nu sitter jag hemma  med my hos mig :) Hoppade på bussen för typ 2 timmar sen & direkt när vi kom hit så bakade vi muffins & dom vart klara nyss :) Nu vet jag inte vad vi ska göra, men my ligger i sängen & smsar!

Juste vill ni veta varför uppdateringen har varit så dålig dom senaste dagarna? Jo för att i tisdags fick jag & mamma någon tokig idé om att vi skulle göra om mitt rum eftersom jag inte gillade det. Så vi blandade ihop en egen färg & började med att måla... hann inte så långt fören jag skulle på träning! Vi ska dansa till 1,2, step . När jag kom hem målade jag typ inget, utan jag kollade lite DH & sen gick jag & sov. I onsdags så målade jag  & my kom hit :) Sen for hon hem & jag målade klart & for till my. När jag kom hem från henne stoppade jag bara möblerna på plats, ni kan få bilder sen =)  I torsdags gjorde jag inget annat än att sova! Hade ganska så ont i skallen.... blev inge skola igår (fredag) hade ännu ont i skallen. På kvällen packade jag & for till My & vi gick upp till konsum & köpte lite gott sen tillbaka till henne & hade idolmys ♥  Sov där!  Vet inte om jag kanske sover där idag också eller vad jag nu hittar på :)






GE MIG SOMMAR NU!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback