Tisdag

Känns som att det har varit dåligt med uppdatering idag. For hem från skolan idag,  Har hunnit med att baka lussekatter & chokladbollar & det luktar jul! =) Har hunnit med att vara på street idag också. Det var ganska kul, förutom att vi bara var 4 stycken där & det blir därför svårt att göra dansen. Vi ska lära oss att göra massa akrobattrix som ska vara med i programet & vi ska bli helt crazy :) Längtar till imorron för det är så lugnt i skolan på onsdagar :D Hmm, vad gör jag för kul just nu, jag sitter & lyssnar musik & det är så mysigt ♥ Måste ta & logga in på bloglovin' & facebook & titta vad som händer :) Förövrigt ska jag kanske beställa my's julklappar som jag har kärat ner mig i ! Hoppas bara att hon också kommer gilla dom =) Hatar verkligen att köpa julklappar, det är svårt & det kostar mycket pengar! Just det på fredag åker my till Thailand i 2 veckor & jag vet inte hur jag ska klara mig utan henne, men det går säkert bra! =)

Nej nu ska jag kolla runt litegrann ;)



Sommar!

Pyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback