@my

Haha kom just på att alltid när jag är hos my så blir det samma rubrik! ;)
Har ingen blogglust, men nu tänkte jag att jag kan ju ändå blogga.
I måndags så kollade vi på nån teater =) Tisdag (igår) skola, & sen for vi upp till välkomma & kollade. Gick runt med My & frida. Pappa hämtade oos & jag gick hem & bytte om, sen kom brudzen till mig & pappa skjussade oss till streeten Grymt program vi har på gång :D Efter träningen for jag & frida & gjorde upp en eld på tallbacka. Simon, Filip, Tom & Fraaz var där så efter enstund kom dom också dit =) Jag gick hem & kollade DH & frida gick hem :) Idag hade jag skola som vanligt & Tord fick psykbryt på mig igen... For på stan med mamma & sen när jag kom hem ringde mysan & då gick vi till tallbacka & kollade runt påd eras ruttna skola! Åkte med världens äckligaste buss hit :)
gammal bild innan en drillshow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback