måndag,måndag,måndag

Ligger i sängen &busar med lil bajsarn!
just nu ligger hon &försöker bita i mina tår, vilket jag inte tillåter ;)
Hon är så söt hon!
Mina senaste dagar...
Fredag:
Gjorde allt det jag brukar på morgonen, sen skulle jag " möta " my, men jag hann nästan till hennes kvarter!
Då for vi till hennei några minuter, sen rullade vi ner till coop &mötte Felica. Vi rullade vidare mot Sandviken &där badade vi bara fötterna. For till my &kollade en film. Sen skulle vi rulla mot felicia, men det uppstog ett problem. skit idet nu!
Lördag:
Vaknade tidigt för att vi skulle dra på en hundutställning. Frida kom hit vid 20 i 10, hämtade upp my. For på hundutställningen &virrade runt där tills frida lindbäck kom dit &sa vars vi skulle ;) Kollade på massa söta hundar! Frida var iallfall jättesöt när hon gick där med sina hundar :D Fridas papi hämtade oss &då gick jag hem &åt, sen gick jag över till Frida &ett tag efter det kom mysan dit :) vi höll på busa &massa :) Sen cyklade vi till My, där kollade vi 2 filmer, Upp & The big blue. Kom hem efter 12.

Söndag:
Handlade med pappa, gjorde en asgod sallad! Sen körde pappa mig till Lina, då tog vi det mest lugnt. Gick upp til konsum &köpte något gott, gick vidare mot kråkslottet, då kom Simon,sofia, felica, sebbe, adam, hahah, det var några till iallafall, men jag kommer väl inte ihåg vad alla heter? ;) HAHAHAH, när vi skulle gå hem sa jag till Lina:
- Vi går här för det är ju en liten " stig "
Lina: aja
Anna: håll i mig så att jag inte ramlar! ( det var högt, blött gräs)
Så börjar vi GÅ ner där, men för att inte ramla så började vi SPRINGA. Jag började känna att det blev lite ostadigt &det var en grop framför mig, så jag skrek till Lina: SLÄPP MIG!
Innan hon hann släppa mig, så ramlade vi &rullade ner för resten av den blöta backen...! Vi skrek ju, så kommer simon springandes &skriker till oss : VAD HÄNDER?!
vi stog bara där &asgaravde åså börjar lina säga åt han ba: Vi rullade ner för backen ( hon visade även med händerna) HHAHAHAH, hojj vilka mongos vi är! När vi kom till Lina, fick jag ta bort mina blöta kläder ;) Sen efter 12 kom pappa &hämtade mig.
Nu tänker jag faktisk gå &duscha så att jag är klar när Lina ringer!



PUSSHEJ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback