Dåligt med inlägg p.g.a...

Att det har varit så varmt &soligt ute!! :)
Men nu är det slut med dom dagarna :/

Just nu känner jag verkligen inte har någon som helst blogglust, men jag ska ändå försöka skriva lite.

Torsdag:
Var i skolan ungefär 1 timme &då städade vi skåpen åde ;)
Sen så for jag hem, var hemma enstund. sen for jag på coop en snabbis &när jag kom hem så gick jag direkt över till frida, vars hon &my var! Då hade vi vattenkrig (; Sen böt vi om från bikinin åså for vi till my, hon bör också om, sne gick vi till konsum &köpte en dricka. Sen gick vi &tittade på Grundbalen 2011. Gud vad fina alla var!

Fredag:
Skolavslutning klockan 11. Efter det så åt vi Thai-lunch. Sen kom My hit, då gjorde vi massa mongo saker, som jag inte tänker skriva här, för då tror ni typ att vi är Utvecklingsstörda! HAHAHAHHAHAHA. Vi hann vara med Frida enstund också :) Sen for My &åt hos hennes mommo :) Medans satt jag ute på gräsmattan &pratade med pappa. Efter 8 kom My &dom &hämtade mig då for vi på coop. Senare på kvällen for vi till Sandviken &badade &hade det allmänt mysigt i värmen! Hihi, gud vad kul man kan ha. När vi hade badat klart, så gick vi till Grand &så fick vi skjuss hem av FlyerN ;) Då kollade vi nån film &myste på:) Marcus kom iallafall &hämtade mig...aa, jag vet inte när men han hämtade mig iallafall ;)

Lördag:
Hihi, vet inte när jag vaknade men inte vare så sent! Då ringde jag &väckte Lina! For &mötte henne, så la vi oss på taket &solade ett tag. Sen cyklade vi till henne &så for vi på stan &lina köpte en 1års present till Tom! Juste, idag har Lina & Tom varit tillsammans precis 1 år, Grattis :) Vi hann även fara &handla till kvällen :) När vi kom hem till Lina, så gjorde vi sallad! Vid halv 6 kom Julia & Jenny dit &vi åt i typ 2 timmar?! HAHAHAH! Vi pratade, spelade Med andra ord bra det gick, eller så inte ;) spelade kubb &så gick vi in &ja, hahaha. For hem efter 11 trorja.

Söndag (idag):
Har jag inte gjort någonting, för jag menar klockan är ju bara 12: 23  ;)
strax ska jag gå &fixa mig &sen så ringa Frida &Emilia :)

Jies, ni fick ett ganska långt inlägg iallafall ;D


Bilderna från balen kommer någon annan dag!


Mysko väder för ett tag sen ;)

Poes♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback