Fest i lekstugan dygnet runt

Som ni ser i rubriken så har jag &frida fest i lekstugan dygnet runt!
Drog ut basen &hela kittet igår, så nu kan alla höra :D
Kan ju berätta om mina senaste dagar :)
Torsdag:
Åkte en massa bil, shoppade &sen på kvällen så gick jag ut med frida &vi pratade om allt mellan himmel &jord!
Fredag:
Cyklade till Felicia &var där med massa små söta flickor :) sen for vi till sandviken &då vart det kaos, med polis &hela kitte! For hem, käkade hos frida, sen ut med massa mer folk ;)
Lördag:
gick till frida, for till stan ( läskigt ), hem, for till fridas mommo &käkade, ut med fredrik, victor &simon. Hem &käkade nån tårta som mamma hade gjort &fixade lekstugan, sen ut med Fredrik &simon x2. Sen hade vi fest i lekstugan &sen fick vi besök av simon &fredrik :)
Idag äre söndag &jag vet inte vad vi ska hitta på :)


I brist på bilder, så får ni en bild på mig &lina
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback