Disney Channel

Tjenare mannen!
Ligger i soffan &kollar på Disney channel =)
Sov hos angelica igår osv, sen idag vid 7 på kvällen for vi mot ink line &vi fick vänta där jättelänge eftersom det var så mycke folk... Angelica gjorde hål i naveln &jag gjorde Tragus, ni kan få bilder sen, men just nu får ni en google-bild ;)



Satan det gjorde ont... Meeeeeeeeeeeeeeeeen det är lätt värt det, sen när allt har läkt klar &jag läste på en sida att det skulle ta 2-3 månader innan det är helt klart :) Får inte bada i klor eller smutsigt vatten, ( t.ex hav) på ungefär 2 veckor &jag som drar på onsdag :/  jag klarar nog mig. så mycket som jag har badat nu dom senaste veckornA!

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback