Feel Alive

Onsdag idag då... Har varit i skolan som vanligt, sen efter skolan for jag på ica med pappa en snabbis & handla. Hann bara hem innan jag var tvungen att gå iväg till Tallbacka. Vi gick runt & snacka med folk & sånt :) For ner på stan & jag funderar om jag ska köpa en skjorta jag hittade =) Har tittat på den tidigare men då fanns det bara strl 128. For till Dollar & kollade & sen for vi hem & klädde på oss & då for vi & hämtade upp Lina & sen rullade vi mot dondori! Kollade när folk åkte skidor & sånt kul. fast sen finns det ju sär som skulle skjuta snö på oss & det var riktigt blött kan jag säga! Hihi småpojkarna anföll frida för att jag ville inte ha dom efter mig & då sa jag att frida hade godis i fickorna :d For hem & nu sitter jag här & har mindre kul. Ska lämna in min bokrecension imorron & sen är jag klar inför lovet!

Förövrigt längtar jag som ett psyk till fredag då det blir x-mas party!!!





Bild som är tagen uppifrån Dundret, fiiiiint ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback