@my's place

Just nu sitter hos my & tare allmänt lugnt =)
Kom hit för en stund  :)

For & mötte My, sen cyklade vi till Tallbacka & lyssade musik &så kom Simon & Fredrik dit! Dom skulle till stan & så tänkte vi att vi följer med dom :) När vi var påväg så hände det en liten grej med My & Sis mon. Jag & Fredrik stog där & försökte att inte börja garva, men det gick  inte så bra ;) Cyklade iallafall & lämnade cyklarna hos fammo, gick till stan & my tvättade händerna osv. Gick & köpte en dricka & satte oss i spindelgungan. Så börjar My & Fredrik snurra gungan som nå psyk!! Jag vart åksjuk & mådde illa... ( mår jätteilla av att gunga) Jag vart sur & kastade drickan på Fredrik för han skulle ju hjälpa mig ;) Han var lite blöt :PPpPppPPPPpppppP Snäll jag är! Iallafall kom Denise, Maja & Moa dit, så vi snackade lite med dom åså var Jens & David där & dom är värsta hulliganerna :)

Gick & hämtade våra cyklar åså cyklade vi till My & det var sjukt jobbigt!! Men nu sitter vi här :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback