Lilla vännen...

Du är så satans trög så du fattar inte!!! Det hjälper inte att du lämnar kommentarer anonymt för jag spårade ip-nummret till dig!   D U   S U G E R !! Tror du att jag bryr mig om din fjantiga kommentar eller? Helt ärligt bryr jag mig inte om dig heller, du är bara töntig! Ser det ut som att du har många vänner kvar? NEJ!! ingen orkar vara nära dig, bara för att du är... hmm det finns inte ens ett ord som beskriver hur satans töntig du är. du är bara för mycket! Tror du att det hjälper att du tar bort mig från facebook osv? Jag finns ju fortfarande kvar, du kan inte tro att om du raderar mig därifrån så försvinner jag bara för att du inte gillar det jag gör! Märker dessutom att du stör dig på vilka jag snackar & umgås med. Du är inte underbar & älskad av alla som du verkar tro, du är inte perfekt, det är ingen ! Men det du håller på med nu... Vet inte riktigt vad det finns att säga om dig, hur mycket du än snackar skit & säger åt alla hur dum i skallen jag är, så har jag ju fortfarande kvar mina rikiga vänner? Tänk till lite ibland. Du kan inte förstöra för mig. Antagligen ser du mig som nån jag vet inte vad, men du är en riktig copy cat!
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback