BACK TO SCHOOL

inte nice...
Har verkligen inte orka  blogga dom senaste dagarna!
Fredag:
Var med My hela dagen, sen på kvällen for vi ut med massa grabbs :) Somnade gaaaaaaaaaaaaaaaanska sen eller tidigt eftersom det var på morgonen :)
Lördag:
Vaknade för att Tom hade ringt mig, ringde upp & sen var vi med han & fredrik. På kvällen gick vi & mötte Frida, sen hann vi vara lite med Erik & Emil också :) Sen när vi kom in vid 12 eller nåt, så  hade jag & frida damp & gjorde kebabdansen & massa. Sen började my också med det efter att hon hade snacka i telefon 1000 år. Somnade... jag vet inte när, men jag fick  sova på golvet för det var så trångt att ligga där i en säng med frida & my.
Söndag:
Vi gjorde typ ingenting för vi var så sega. Eller ja, vi var på tallbacka med massa människor & så kom polisen!
Tihi ;$ Sen gick jag in för jag orkade inte vara ute & då kollade jag lite film, for & köpte godis & for till mamma på jobbet :)
Måndag:
Började 10 & hade upprop, slutade igen typ kvart över. När jag kom hem så kom frida & my över till mig, vi snackade lite & sen for jag till emilia! Hände inte så mycket, cyklade till mig & så kom emelie. Efter enstund kom frida & my också. Orkade inte vara ute & gick in vid 8. Duschade & kollade CSI & Gumball 3000.
Idag har jag varit i skolan från 9 till 11 ungefär :) somnade dirr jag kom hem & vakande av att mamma & petra höll på kolla på en bild. Gick över till frida vars hon & my var, Vi cyklade tilll coop & där såg vi timbaktu  & han käkade frasse-mat! eller så inte, men ja! Sen kom det massa grabbar & då cyklade vi en bit med några av dom, for till ip & skateade med axel's longboard vilket inte gick så bra...  HAHAHHA jag & frida ramlade ihop i en hög & hon dämpade mitt fall ♥ Cyklade hem & lämnade axel & fredrik där. Cyklade hem & skulle käka men då hade inte mamma lagat maten &hon skulle ännu & handla så vi ska väl käka senare & efter det drar vi till IP :)
Grattis till er som orkade läsa allting!
Gamla bilder, meeeeeeeeeen jag saknar mitt hår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback