Skriver av mig...

Vill ni veta hur skönt det känns att säga att jag mår bra för engångsskull? Jag mår faktiskt bra! Jag trodde verkligen att jag skulle må skit hur länge som helst, men jag börjar må bättre än vad jag någonsin hade förväntat mig! Såklart kan det alltid bli bättre, men jag är nöjd med allt precis som det är nu :) Livet går bra för mig just nu, allt går bra!!

Jag har sagt hejdå till mina falska gamla vänner och behållt dom som visar att dom uppskattar mig för den jag är!! Jag har tillsammans med min familj tagit beslut som jag aldrig trodde vi skulle fatta och vi har satt en stor boll i rullning. Jag har fått bra sommarjobb med bra betalt och jag kommer njuta av den här sommaren och allt den har att erbjuda!

Nu vill jag bara säga hejdå till mitt förflutna och säga hej till min framtid med nya möjligheter! Tycker lite synd om er som vill förstöra för mig och jag vet att det känns i era små hjärtan att jag mår toppen!

Nu kan jag somna med ett leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback