It's not much of a life you're living.

Blir väldigt dåligt med inlägg här på bloggen för att min blogg.se app vill inte sammarbeta med mig... Ska därför försöka blogga när jag sitter framför en dator, vilket är sällan. Hoppas appen börjar funka snart igen!!
 
Igår var jag med Felicia, Ebba och Olivia. Var på världens roligaste stand up! Sov hos bästis också! Det har blivit en vana att alltid sova med henne.
 
Idag har jag också varit med henne och jag kan säga att det har varit en väldigt sjuk dag... Fått reda på alldeles för mycket saker, men jag är ändå påväg att lösa andra saker. Känns väldigt skönt att snart kunna gå vidare och reda ut vissa saker med personer som man en gång var så himla nära med.
 
Idag fick jag än en gång bevisat för mig att jag verkligen HATAR Gällivare och många av invånarna här. Tänk att vissa människor lever för att förstöra för andra... jag tycker bara att det är helt sinnesrubbat! Tur att vi alla är olika!
 
Idag bestämde jag mig för att stanna hemma istället för att åka ut, det är skönt det! Fast jag kan erkänna att jag saknar min Felicia ganska mycket... det är så tomt att inte vara med henne 24 timmar om dygnet som jag är van vid. Vi gör ändå allting tillsammans. Vi kommer i 2 pack.
 
Har nyss hunnit kolla en film och nu ska jag sätta mig ner och söka reda på ett par fina skor som jag kan beställa!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback