Så många frågor inga svar

UUUUh orkar inte blogga om gårdagen för jag gjorde det just på my's blogg, men vänta... jag kan ju bara kopiera!!
Hon kom hit till mig efter 2 nångång. Vi chillade lite, sen for vi med pappa & skulle hyra film på OKQ8 men filmerna där sög så jävla hårt, så vi hyrde inte nån film. Istället for vi till fammo enstund, för er som vill anteckna lite så har min fammo kommit hem från stugan igår :) När vi for därifrån så frågade jag my om vi skulle fara till mig eller om vi skulle till henne, hon svarade att vi skulle till mig. Så vi for hit & pappa backade in bilen i garaget, sen när vi kommer innanför dörren så säger hon: Ska du med till mig nu? VILKET JÄVLA MONGO HON ÄR!!! Men hon sa att hon ville inte att min pappa skulle köra oss... men jag gick & sa det till pappa & gullig som han är så backade han ut bilen & körde oss till my :) Där gjorde vi inte så mycket, jag & my bestämde att hon skulle sova hos mig & hon får alltid nå ryck när hon ska packa om hon ska sova nånstans så hon vart jättedampig & då sa jag det till henne & vi började garva så tårarna bara rann!! Jo, vi hann vara på konsum & köpa godis också. Pappa hämtade oss därifrån & när vi kom till mig så böt vi kläder, eller ja vi tog uggs fatt vi inte skulle frysa om fossingarna när vi skulle ut & grilla. Vi for till tallbacka & försökte grilla med Fredrik, Tom, Generalen, Viktor & Agge. Ingen av oss är ju skogsmänniskor, men vi tänkte att grabbsen iallafall kunde göra upp en eld, men nej!
Fanns mer, men orkar inte ta det! Ska föra över bilder till datan, sen kommer det en ny design =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback