23:28

Kom just in! Har varit ute & busat med my & några killar!
Snackade med polisen.... IGEN! 2:a gången på mindre än 1 vecka. Fyfan vad vi racklar =)
Fast det var ju inte vi den här gången.
Cyklade & mötte My, sen for vi till tallbacka vars vi mötte upp tom, simon x2 & fredrik :) Cyklade till coop en snabbis. Sen vidare mot IP. Dit kom agge & ogge. Så såg vi brandbilar, poliser med blålysen, så jag skrev till pappa & frågade vad som händer & han sa att dom for mot stubbvägen! Vi hoppade på cyklarna & trampade somm psyk & å hade " Någon" tänt eld på en papperskontein... nödvändigt osv. Cyklade med my en liiiten bit, sen fick tom & simon se till att hon kom hem välbehållen. Medans jag cyklade hem med simon & fredrik. Dom följde mig hem så jag skulle slippa cykla ensam, gulligt :) Nu ska jag tyligen få en gästbloggare :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback