Tisdag

Jag har varit i skolan som vanligt och det gick ganska fort och väl hemma så gjorde jag väl inte så mycket, drog premiärraggen med min kompis som har fått körkort idag!! Grattis ♥Sen har jag mest suttit och haft allsång med Broberg och Robin!
 
Imorgon är det onsdag för er som är lite dagvild och har missat det. Har ett svenskaprov som ska göras bort imorgon. På torsdag har jag 2 nationellaprov att se framemot, ska bli så skönt att göra bort alla prov som jag har kvar. Efter mina prov på torsdag har jag endast 1 nationella kvar och det är muntliga matte!
 
Längtar ihjäl mig tills jag är klar med alla prov och arbeten i skolan, det kommer vara världens lättnad kan jag säga er..
 
Med ett glatt humör kan jag nu säga god natt till min blogg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback