22 maj 2013

Vaknade nyss efter 3 timmars sömn... Inte roligt. Jag gick upp och tog en alvedon vid 3, då släppte värken i käkarna. Tror ni jag kunde sova ? Nej. Nästäppan kvarstog och jag somnade efter halv 5 istället!!

Jag är död just nu... Trött som en sengångare. Får se hur effektiv jag kommer vara i skolan, skulle gissa på inte effektiv alls. Ska försöka jobba iallafall :)

Ska åka till skolan vid 5 över 9 och jag slutar väl någongång där efter 3 skulle jag tro :)

Igår när jag vaknade hjälpte jag mamma en stund och efter det kom felicia och hämta mig och vi åkte ut på stan och snurrade och pratade med folk :) Blev en hel del skrattande!

Ni får ha en fortsatt trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback