Helgen

I fredags var jag med angelica, axel och august. Vi var hemma hos axel och spelade, pratade och hade allmänt mysigt! Vi kom hem efter 12 nångång och då gick vi till angelica och sov.

Igår (lördag) legade vi inne hela dagen och på kvällen åkte jag, angelica, axel, david och kevin upp på dundret och härja! Fysatan vad kul det var! Fick lite ont överallt och det kändes som att vi skulle avlida meeeeeen det gjorde vi inte :) Kom väl hem 12/ 1 nånting och då tänkte vi dra en sleep-over hos mig, men vi ångrade oss och sov hos angelica istället.

Idag har jag inte hunnit göra sådär jättemycket, eftersom det är farsdag har jag bakat cupcakes :) Ska fota och visa er sen! Jag har egentligen massa roliga bilder som jag ska lägga upp här ifrån helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback