Söndag

Tar en paus från svenska skrivandet och berättar om min helg...

Fredag:
Var ledig från skolan eftersom jag var där på tisdagkväll och skämde ut mig. For på stan med mamma och köpte lite saker, vi tog en lunch på thai också! Mys. När jag kom hem kom My hit till mig & vi for vidare mot ip. Drog hem därifrån och var hemma. Vid 9 cyklade jag till Denise och vi gjorde allt och ingenting. Sov där =)

Lördag:
For ut på stan med Denise och efter enstund gick vi och mötte angelica. Hann gå upp till stan innan vi skulle möta elin också. När vi hade gått runt på stan kommer jennifer och hon följde också med. Drog på Alla Tiders och käkade, mums! Denise for och vi gick och köpte morsdags presenter till våra mammor ;) Gick till elin och hämtade henens moppe och sen drog vi ut och gjorde ingenting men det var ändå riktigt kul! For hem och gjorde absolut ingenting tills angelica kom och hämtade upp mig och vi åkte till oskar vars han, august och martin var. var där till efter 1. Gick hem och hämtade mina saker och gick över till angelica och käkade godis, kollade film och skrattade. Våran natthumor är bäst ♥

Söndag:
Vaknade 10 och jag gick hem vid 11 för att jag skulle plugga. My kom hit och vi gjorde ingenting, jag satt och försökte skriva min svenska och där sitter jag ännu...


Tänkte bjuda på några mongolida bilder från helgen, men dom är i mobilen och jag orkar inte föra över dom så ni får dom nån annan gång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback