Torsdag?

Hojj vad dagvild jag är...!
Bloggade inte igår vahaha, kul att jag vet någonting då.
Kan ju berätta lite vad jag har gjort :)
Igår så vaknade jag 10. Gjorde inte så mycket, fören klockan vart 3. Då for jag &mötte Lina. For till henne &då var vi utelåsta, för puckot hade ju inte med sig någon nyckel &dedär har hänt 1000 gånger &hon lär sig aldrig (; Sen cyklade vi ner till Gällivare &hyrde 2 filmer på Gojjan. Efter det for vi på coop &köpte lite gott som vi skulle kunna tjocka oss med till filmerna. For till mig, slog igång den första filmen:




Dendär filmen var så sjukt avancerad, fattade inte ett skit fören jag kom på att filmen hette "Triangle" Då började jag tänka bara: vafan det är säkert BermudaTriangeln det handlar om. Det förklarar asmycket av filmen :) Smarta jag!

När filmen var slut så var Lina tvungen att dra, så vi hann inte kolla den andra filmen...Följde henne iallafall en bit, sen när jag kom hem, kollade jag lite semester grejjs med pappa :)

Idag vaknade jag halv 11, umgicks lite med min mamma som var hemma på rast. Vid 1 började jag kolla den andra filmen vi hyrde igår:




Grymt bra film! Hihi, jag tycker då att den var jääääätte-bra :D
När mamma kom hem från jobbet, for vi på stan &kollade runt lite, men man hittar ju inte ett skit i denhär lilla byn. Har nyss hunnit äta lite jordgubbar också :)

Undra vilken dag det var jag &mamma var på stan &fikade? :$ Gud att jag inte ens kommer ihåg vad jag gör...!

Kan ju även passa på att berätta att på sommrarna är man ganska uttråkade eftersom alla är på semester, stugor, läger &massa sånadär saker.

På Lördag får jag iallafall träffa min saknade Frida♥ Hon kommer hit på hundutställning, men jag ska fara dit så jag hinner träffa henne en snabbis, har ju inte träffa henne sen början av året...


Hahah, snyggingen min♥

Nä, nu ska jag ta &blogga på min Devote också :)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback