-

Nämn något som gjorde dig glad igår: Trippen till IP
Vad gjorde du kl 08 i morse?  Började skolan
Vad gjorde du för 15 min sedan? Dunkade musik
Det sista du sa högt? sjöng
Det senaste någon sa till
dig: Hojj, jag gillar inte riktigt HM's nya hemsida
Vad har du druckit idag? Vatten
Vad var det senaste du åt? Lasagne
Vad var det senaste du köpte? Godis 
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt
Godaste glassmaken? Gammeldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njäe jag vet inte.
Sover du tungt? Både ja & nej
Drömmer du mardrömmar? jupp
Favoritklädsel? Leggings & en skön tröja
Favoritlåt just nu? Kill For Lies
Vad ser du om du tittar till höger? Mamma
Vad gör dig glad just nu? Just TjillN
Vad ska du göra härnäst? Funderar på att åka bort till gymmet.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Glaaaaaaaaaaaaaad... eller så inte
Favoritgodis? Surt
Kläder just nu? Jeans, svart linne, grå / svart tröja
Sommarplaner? Sommarn försvann just
Hur många kuddar sover du med? Några stycken
Morgon eller nattmänniska? Hmm... Jag är alltid trött.
Vad är viktigast för dig? Min familj & vänner.
Är du kittlig? lite
Snarkar du? Ibland
Stjärntecken? Oxen
Äckligaste insekten? Alla insekter är äckliga
Stökigt eller välstädat? Mittemellan
Vad längtar du mest efter just nu? Nästa sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback